Våren har kommit :)

hej!
Oj snart en vecka sen jag skrev, men vi försöker uppdatera så ofta vi kan ;) HInner inte riktigt varje dag som ni ser :)
Kan berätta lite från veckan, vad jag gjort ;) I tisdags om ni lyssnade på p4 kl halv 12 så kunde ni höra Urban Chaos =) Ett riktigt braigt band :) Igår tordag så spelade jag bowling med ictus =) kul :)
Det har faktiskt inte hänt så mkt i veckan, berättade ju förra veckan vad som hände på helgen :) En riktigt bra helg var det :)

Idag har det bara varit vanlig skola, fast väldigt få lektioner som vanligt ;) Slutade halv 1 =)
Sen jag kom hem har jag ätit middag, varit ute och letat snödroppar, men hittade inget. Sen gick ja o mamma ut och gick och då hittade jag :) Så tog lite kort, ni ska få se de i detta inlägget :)
När vi kom hem så kom jag på att de E.M.D. chipsen från santa maria, och de kostar bara 10 kronor men när jag kom dit kostade de bara 5 kr :O! :) hihi så de cyklade jag och köpte :)
Just nu sitter jag och kolla på let´s dance, eller har tv:n på och kollar lite då och då ;)
Det är ju våffeldagen idag med :) Så vi åt våfflor innan :) gottigottgott :P
Imorgon ska jag nog till gnosjö ;) på L.O.L., vet inte riktigt än :P


Våra rabarber har redan börjat komma!


Snödroppar


Mina våfflor :)

 Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0