Mitten på veckan.. redan?!

Hej!
Oj vad dåligt jag uppdaterat! Var ju ett tag sen nu, har inte min dator för det har hänt något och de har inte fixat den än! Behöver ju den snart ju!
Idag har det väl varit en rätt kulig dag :) Började dagen med sovmorgon till 10,15 för hade ingen ensamble! Pianolektionen gick ovanligt bra kan jag ju säga :) Oftast annars när jag går därifrån så känner man sig så nere för man spelat fel och hon blivit arg -.-,,,,,,,, Inte världens bästa men men ...
Har spelat kort idag med i skolan :P Imorron blir det att åka skridskor :D! hiiih jjaaaa :)) kommer bli så kul! Var så himla längesen och att spela hockey verkar också kul :) lite iallafall man kan ju prova lite :)
Jag fattar inte vart mina skridskor tagit vägen alls! Men ska få låna skridskor :) Så himla nice det kommer bli :)

Sen jag kom hem har jag inte gjort så mkt. Har spelat piano och gitarr och sjungt lite.. Ätit mat, lac, kall sås och potatis :) Gjort lite matte men fattar ingenting nu....! Då är det inte kul med matte!
Ska se sveriges mästerkock klockan 20,00 =)
Måste öva trökig skithistoria med :( Har ju prov på fre!
OOJJ"! Måste göra klart frågorn!!!! :I

Aja men heeejdåå!

(hehe får bli en bild i skolan)

 Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0