äntligen helg

Härligt med helg nu. var lite väll stressigt på jobbet idag , fick vara på en avdelning jag aldrig har varit på så de var jätte svårt att komma in i deras sätt att arbeta. Men slutade iallafall vid 12 härligt. Fick åka med en arbetskamrat hon körde förbi där jag bor hehe. Somnade på soffan efter jobbet sov i 2 timmar de var härligt kan jag bara säga hahaha :). Sedan kom bror med sin familj och vi satt  å fikade :) sedan åkte jag och mamma för att köpa hem saker till hemma gjord pizza sedan har jag bara kollat tv :) så tråkig min dag lät haha :). ÅÅ vad min mage kliar hehe Min navelpiercing har redan börjat läka eheheh tänka sig att de börja läka så fort. Fick min piercing igår av min syster och hennes sambo i födelsedagspresent lite väl tidigt men de gör inget hehe.
De känder att pierca sig iallafall de kan jag säga men de gick över snabbt också för den delen :).



En vän som jag har tagit på :)


En annan bild på henne :)



En till hehe :)



Så sista bilden för dagen hoppas ni gillade dem hehe :) Jag hjälpte den här söta tjejen att få ihop lite bilder en dag hoppas de kan bli mer såna dagar med henne. Känns att de blir några dagar innan vi träffas varje gång.

Bytter bild som min slut bild nu :)

 Kramar // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0