Varm?? JA!

Idag var jag och Gela en stund under dagen :D riktig mysig dag kan jag säga :) känns också väldigt bra att ha köpt in iallafall 2 presenter till Gela nu innan hon fyller år :D. jaja haha :D Jag har ju som sagt brännt mig hårt så jag ser fortfarande ut som hej kom och hjälp mig... Så jag har mest suttit i skugga eller haft en t-shirt eller en kofta, så de har varit varma dagen idag för mig haha :D
Nu sitter jag i min säng och känner att de är sjukt varmt här på rummet haha :D
Min egna dator stänger av sig själv så jag måste be min bror kolla den igen dumma dator säger jag.
Så nu sitter man vid skoldatorn som inte har så mycket saker i sig men de får ju ändå duga :).

Imorgon är de nationaldagen alltså 6Juni och man ska marschera + ha konsert i A-storp så jag får hoppas på att jag kan bytta om snabbt imorgon så jag inte har allt för ont. :)

Blir ingen bild:( datorn gör allt så himla fel nu så börjar bli lite irriterad på den...

Kramar // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0