Grattis Sara :D! <3

Heej!
Det är skönt med sommarlov nu :) Fast har verkligen ingenting att göra o inte fint väder är det heller..
Längtar tills man få träffa vännerna! Fast vissa verkar inte vilja ses ändå.. :/
Men nu är det snart bara 2 veckor kvar till stugan! :D Hoppas ni läser våran blogg då :D För då tänkte vi att vi skulle försöka uppdatera bloggen med bilder, massa kul att läsa, o kanske tom videor, vem vet ;)

Idag har jag nästan bara varit på mitt rum och lyssnat på musik hela dagen som inte är fel, men blir väldigt tråkigt att bara vara själv och inte göra något..
Får aldrig några sms längre och det är inte någon som hör av sig, det är alltid jag som får göra..
Nu ska jag inte klaga mer, vi har ju sommarlov!

JAg vet inte riktigt mer vad jag ska säga nu..
men grattis på dig sara nu fyller du 18! Klockan är över tolv :) hihi nu längtar jag tilll din mysdag :)
ihh och jag är hungrig :P
Kan lägga upp en bild på hur jag fixade håret lite snabbt innan ;)




 Kramar Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0