Snart åker man :)

Idag så åker man ner till Falkenberg ;) ska bli så gott :D
Jag hoppas på bra väder där nere idag hihi :).
Igår gjorde man inte så mycket. Man segade en del, åkte ner till syrran.
Ja jag tog de allmänt lungt ser jag hahah :D

Denna kvällen vet jag inte hur den kommer att bli men jag hoppas på gott väder, bra sälskap och helt underbar hihi :D Men jag vet redan att de kommer bli en massa skratt för Angelica är ju med hahahah :D

Inatt hade jag en sjukt gossig kisse jämte mig haha han var så gossig så han rullade ur sängen haha :D
Oj tiden går sakta idag haha :D
Men jag och Gela skriver mera ikväll :D om hur bra det är där nere heheh :D

 Kramar // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0