halvägs eller slutet??


snart så är sommarlovet över.

de jag har hunnit med är

*Vara modell för en dag (The studio)
*Fylla år
*Kattutställning
*Vara i Stuga på Skrea i 1 vecka
*Jobbat 1 o 1halv vecka har lika mkt kvar .

De jag har kvar av sommaren är

* jobba 1 o 1halv vecka till
* Frankrike med GDDC 1 vecka
* Släktträff
* Åka ner till äldsta syrran
* Kattutställning

Jag får hoppas att jag får bra med pengar nu när jag har jobbat också :)
Så jag kan få köpa en ny dator för min egna har gått sönder.
köpa ett nytt objektiv som räcker längre till min systemkamera + en väska.
Sedan så vill jag köpa en bäddsoffa in till mitt rum också:).
Så man får helt enkelt se vad pengarna går till efter att man har jobbat klart sen :).

Idag har jag tagit de lugnt, var o handlade en snabbis och då träffade man en massa folk och de är bara roligt att träffa folk :). ska nog ta de lilla lugna fram tills klockan slår att jag börjar att jobba för då äre bara att åka ditt och köra 3 dagen med arbete denna veckan. Snart är det Fredag hihi :) Då åker man ner till Syrran en sväng hihi ska bli så roligt.

nä nu ska jag gå

Kramar // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0