Gekås / Ullared

Heeeeeeeeeej !

Igår kom man hem från Skrea vill bara tillbaka NuUUUUUUU. innan vi åkte hem så tog vi oss en sväng på Gekås för lite fina fynd :D
idag vaknade man upp vid 8 för att mamma kommer o frågar om jag vill hänga med till Gekås idag igen hehe :D jag bara ja varför inte :D. (Älskar Gekås)
Så jag tänkte slänga in lite bilder på de jag har köpt. både ifrån igår med Angelica och idag med mina föräldrar hihi:D.

här har jag

  • En ny skolväska (129 kr)
  • 2 nya skall till min Iphone4 (50 kr/ st)
  • 1 ny väskbehållare för mobilen (70 kr)
  • skydds film till telefonen (30 kr)
  • 3 nya filmer (80 + 50 +80 kr)
  • hårspray (30 kr)
  • 2 tuggumipåsar (18kr) , Dextro lemon (9 kr)
  • body skrubb + face skrubb (20 + 20 kr)
  • Necessär (40 kr)
  • mascara Maybelline (95 kr)
  • Garnier Caffeine ant (73 kr)
  • Puder (60 kr)



  • 1 par Jeans ( 139 kr)
  • BH (70 kr)
  • 3 par hipster i spets (20 kr /st)
  • 3 Par hipsters (20 kr /st)
  • 2 brotta linne ( 40 kr/st )
  • 2 tröjor ( 40 kr/st)


finns ej på bild en men de jag köpte mer var

  • 1 baguetteform (20 kr)
  • 1  jumbo muffinsform  (30 kr)
  • 1 muffinsform i plåt (35 kr)



Detta har jag fått av mamma o pappa :D

2 förvarings låder
1 tandborst behållare
tvål
nagelborste
finns ej på bild en
1 Par nya tygskor
1 par nya gladiattorskor :D

hoppas ni gillar det hihi

Kramar // Sara

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0