Bakkväll :)

Hej!!
Jag skrev innan idag och jag tänkte visa vad jag bakat idag hihih :)
Jag bakade rätt mycket när jag kom hem efter jag hade simmat ;)


Först bakade jag hastbullar, det är inte som vanliga utan de smidiga är att de går fort att göra men det smakar verkligen inte som bullar, mer muffins eller kringlor så de var inte så goa :P


Sen bakade jag drömrulltårta :) Det är gott men det går inte att äta mycket alls..
Man skulle bara ha äggula i så av äggvitan passade jag på att göra maränger ;)


Marängerna blev som bara socker hehe, de går sönder jättelätt och smakar nästan bara socker så det blev sött :P
Alla bilderna är tagna av mig på det jag bakat ;)

Det var bara detta jag ville säga :)

 Kramar Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0