En helt vanlig onsdag 110223

Hej!
Idag har man varit i skolan, kan säga ca hur min dag har varit ;)
Gick upp 06.30, började skola 08.15 med ensamble, sen har jag pianolektion 10.15, det var den jobbigaste lektionen någonsin......... :( Vi hade lunch sen, efter de så hade vi ljudteknik då hade vi bara teori om man nu kallar de så :P (kommer inte ihåg tiden, men är väl int så viktigt ;))
Matte var sen på tur, och då repeterade vi bara, sen engelska.. faktiskt kul med engelska nu :D!
Hehe detta var inte så intressande så ska väl säga något kuligare hehe..
När jag kom hem gjorde jag inte så mkt, jo jag höll på att frysa ihjäl! haha kändes som mina öron och ben skulle gå av! haha hade ingen känsel i benen eller fingrarna hehe och öronen brände (hehe glömde min mössa och hade inga termos som jag skulle haft)


En bild från i söndags när jag och sara tog kort:) Det roliga med denna bilden är att båda vi två tog på denna kotten utan att vi visste de haha XD de är nästan likadana :)

Jag har tänkt jag ska börja träna lite, känner mig så himla slö hela tiden... Gym kostar rätt mkt, har inte så mkt nu för sparar ju till sommaren :D! Så tränar hemma och sen när det inte är riktigt såhär kallt så ska jag ut och springa lite också :) Blir ju billigare hehe :P
Just nu så sitter jag här vid datan som jag nästan gjort hela dagen.. ingen läxa har blivit gjord.. just de! Måste göra KUHI... måste kolla de sen..
Min engelskaessay är klar :) Skrev om när vi åkte skidor i isaberg :P hehe
Imorron har jag sovmorgon till 09.35 och på fredag har jag bara en lektion! Då börjar jag halv 1! torr jag hehe det är likadant nästa vecka med! För praktiken..
Men ska nog träna lite nu men vi sees :) Sara du får uppdatera nästa gång :)

 Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0