Jag är kär <3

Heej!

Precis som rubriken säger så är jag så galet kär! Det bara pirrar i hela mig när jag tänker på dig ihhihi <3
JAg älskar dig över allt annat! Du känns så himla rätt och jag har aldrig kännt såhär förngn!
JAg tänker på dej hela tiden! Vill bara vara med dig dag o natt <3 Älskar dej så mkt älskling <3

hihi :) <3

Nu var det ett tag sen både jag o sara va här :) Sara är med sin kille och jag har fullt upp! Denna helgen har jag nästan inget planerat, på sön ska jag träffa min älskling <3 Kanske imorn lördag med :)<3
Nu är det typ storm ute och jag sitter vid datan som jag inte gjort på hur länge som helst och bloggar, min blogg har det inte blvit ngt så bloggar mer här nu för det blir knappt ngt bloggande där..
Jag lyssnar på eric saades nya skiva såå himla bra :D <3

Denna helgen blir det nog inte till david, har varit där 4 helger i rad och det har varit hur bra som helst! Vi får ses snart igen! Saknar dej, du är som en bror för mig! :)



 Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0