Slut på feriepraktiken :/

Heej alla söta!

Var ett tag sen jag skrev här, men har inte haft tid riktgt, har haft fullt upp hela vecka faktiskt.. Har haft feriepraktik o varit med tim varje dag ihih :)
Men ska faktiskt försöka skriva mer! Jag skriver mer på min egna blogg just nu, men sara skriver ju här iaf ;)
Jag har ju haft feriepraktik nu i tre veckor o det sista va i fre, asså jag saknar det faktiiskt, vill ha mer, vill vi ska dt igen! Känns konstigt att inte komma dit nu :(

Nu är det bara en vecka kvar av sommarlovet :/ Tiden har verkligen gått föör fort! Vill har mer sommar!
Men det är ju inte så kul o va ledig ändå när vädreet är helt cp :/
Jag saknar min Tim! <3
JAg saknar många personer! <3

Idag så har jag möblerat om mitt rum o lyssnat på eric saade :) hhiih
Ska kanske baka sen, fast vet inte riktigt vad, jag vill börja springa igen för vill inte väga såå mkt som innan, har ju inte kunnat äta på länge så har gått ner rätt mkt..
Men måste nog göra iordning runes bur nu också..


Fick bli en söt bild på snobben :)

 Kramar Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0