RiX Fm Festival i halmstad :D! <3

Hej!

Var rätt längesen jag skrev här nu!
Jag har ju sommarjobb så är inte inne så mkt på datan, måste ju öva med musiken :)
Nu är Sara i Frankrike och jag ska försöka uppdatera lite oftare ;) Annars blir det när min feriepraktik är slut nästa vecka ;) Har bara en vecka kvar!

Imorse när jag cyklade så ösregnade de! Jag blev sketblöt och har frösit hela dagen, både varit sketvarm och frösit!
Nu känner jag mig helt knepig :/ Har lite feber.. blää!! Kan typ inte äta heller :(
Hoppas det blir bättre till nästa vecka iaf!

Jag tänkte jag skulle se film nu, men får se, snart kanske, jag kan iaf inte sova än..

Igår var vi på rix fm festivalen i halmstad :D!
hihi har äntligen fått se eric saade :D:D:D:D <33333333333333333333333333333333333333333333
Måste se han igen och jag längtar tills nov när har släpper sin andra skiva :D! <3



Det var många andra aritster med :)

Erik Segerstedt
Ulrik Munter
Loreen
Jay Smith
Vincent
Eric Amarillo

Tar bara en bild på Eric Saade nu hihi :)

Men ska nog se film nu måste bara borsta tänderna ;) haha så intressant då :P
Men godnatt pöss o kram alla!! <3

 Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0