Peeling scrubb :)

hej!

hih var ett tag sen jag var här :) hihi men jag har sagt det många gånger att jag ska börja lite oftare men det blir ändå inte ;) Men jag uppdatera när jag har tid iaf :)
Det har väl hänt en del sen jag var här :)
En ny vecka med skolan igen. Idag hade vi dans men vi som inte va ombytta kunde inte va med, visste ju inte att vi skulle va ombytta första dagen ;) Men vi har dans imorn okså, så kul :D
Igår cyklade jag till anderstorp ;) senare så blev jag sketblöt hehe frös hela kvällen typ ;) o sen frösit hela dagen idag, men nu är jag varm ;)

För någon dag sen så köpte jag någon sorts peeling, en sån scrubb för ansiktet :) Tänkte visa den :)
jag har inte använt den än så jättelänge men senare kan jag ju säga vad jag tyckte om den, om jag tyckte den var bra eller inte ;) Men det luktar verkligen supergott!! :D


Den till höger är scrubben och den andra är som en kräm man tar efter ;)
DEt fanns en till man kunde köpa, ngt sånt vatten man tar på en bomullsrondell ;)
Men detta är för att förhndra pormaskar och fet hy, perfekt för mig, har mkt sånt så tänkte jag kan ju alltid testa :)

men hoppas ni har haft en bra helg, för det har jag haft :)

 Kramar Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0