16 aug..

Heej! :)

Idag har man inte gjort så mkt.. Sprang en runda vid halv tolv ca ;) Tänkte börja springa igen nu när jag kan äta igen :)
Tänk snart börjar skolan igen! .. Asså vill men ändå inte ju..
Tänkte spela in lite o lägga upp youtube igen, var ju ett tag sen nu;)

Igår så bakade jag bullar hehe har ju startat en egen blogg där jag lägger upp när jag bakar ;) Vilket blir ibland :P
www.gelaacakedream.blogg.se

Visst ser de goda ut ihih :) De var de också ;)

Ska nog åka inlines sen tror jag ;) Skulle kanske till tim men annars ses vi ju på fre :)
Nu ska jag kolla lite mer på frisyrer på datan, vill klippa mig men vet inte hur än..
Funderar på ngt sånt här kanske, vad tkr ni :)?





 Kramar Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0