blandat

Hejhej :) var ett tag sen nu hehe
Idag så äre iallafall 11 månader sen jag och min underbara älskling blev tillsammans :) tänka sig snart är det ett år oj vad tiden går.
Jag älskar min älsk mer och mer, vill inte släppa honom över något..
 
Jag har jobbat mycket nu känner jag känns som om man inte har hittat den riktiga vardagen ännu men den kommer la haha :D.
känns att Hösten är här iallafall, ruggit om kvällar och morrnarna, riktigt kallt ute. (tur man har halsduk o vantar redan haha)
 
jag vill göra min kusin en tjänst och länka hennes sida. hon gör nämligen egna halsband, armband, ringar, m.m så gå gärna in på hennes blogg för hon säljer fina smycken för jätte bra priser
http://fashionjar.blogg.se/
 
hoppas ni andra har de bra :)
blir ingen bild kramar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0