hej

Oj vad blogg.se har ändrat på sig men de verkar mycket lättare att arbeta på detta sättet.
Ja de som har hänt för mig (Sara) nu efter studenten är inte så jätte mycket mer än att jag fyllde 19 fick ett present kort på IKEA, sedan så har man börjat jobba lite timmar nu, sen har man uträtt andra ärenden också som har behövts.
Firade midsommar hos min syster, med lite fest, dans och massa skoj.
Man är en ganska seg person nu när man precis har slutat skolan och allt haha
Angelica vet jag hon är ute och åker runt en massa tillsammans med sin pojkvän :).
Vet inte hur mycket exakt hon har hunnit med efter studenten.
Jag har fått en sjukt gå lättnad över att man slipper skolan nu iallafall hihi.
 
hihi lilla jag med midsommarkrans inte världens snyggaste jobb jag gjorde på den haha för jag tröttnade efter att jag hade gjort halva haha :D
 
 Hade bra Kram // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0