Alla hjärtansdag

Idag så väcker min älskling mig vid halv 6. Då säger han att vi ska åka iväg, så vi begav oss ner till stationen där jag fick veta att vi skulle till Jönköping :). Väll i Jönköping bestämde vi att vi åker in till A6 center och Ikea :). Så han bjöd på frukost på Ikea en fin o lugn dag med honom inne på A6. De var många butiker som hade utförsäljning pga ägarbyte nu, så hittade ett linne på jc fick 50% på de. Sedan så tog vi och åt mat på majoren som älsklingen också betalade :). Sen så sa jag att jag ville in på Ikea så vi tog oss en snabbrunda där inne med så de blev lite doftljus hihi:).
Tack hjärtat :) hoppas han blir glad för de jag ska göra ikväll för honom :) hihi

Kramar // Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0