Hösten är här.. 20/9

Hej! =)

Snart är det helg igen :) Går ju bara till torsdag denna vecka! Så himla skönt! :)
Idag hade jag dans och vi har börjat lära oss koregrafi ;) Var inte alls taggad på o dansa imorse, kände mig helt slö och orkade typ inte så man var helt slut sen..
La mig väl försent igår :P Det drog i ögonen när vi såg på ngn film på musikhistorian (A)
aja men dagen har gått rätt fort ändå ;)
Har nyss sett idol :) Det är såå bra :D

Imorron slutar man vid 13 :) så himla nice! Men hatar sista  lektionen, nutida konst, bara man kunde slippa den! Är så uttråkad hela tiden där.. hon babblar om massa konstigt hehe =P
Imorron tänkte jag springa, jag gjorde ju det på morgonen men är för mörkt nu hehe, så gör det typ när jag kommer hem från skolan sen på kvällen ;)
Men ville bara uppdatera lite här om vad som händer, blir ju inte så mkt skrivande nu för tiden ;)

Här kommer lite naturbilder jag tog för ngn dag sen :)










KRam Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0