Torsdag

Idag har man invigt Affärsracet :) De gick ju som alla andra fast lite bättre i konsert idaghahaha :D
Imorgon så är de invigning av GVD-Dagarna så då är de spelning där också :D
har varit hemma från jobbet idag pga av spelning lika så blir de imorgon:)
Idag kommer de inte att hända så mycket mera :) mer än att jag ska plugga inför prov :)
Idag fyller min söta systerdotter år :) tänka sig att de är 10 år sedan jag blev moster för första gången helt sjukt haha :D men jag älskar henne endå lika mycket som jag alltid har gjort :)

Nu kommer de lite bilder från saker jag har tagit på :D



den tillhör min syster hehe :)



Ett kort från när man var i Eksjö på kattutställning :D



Detta kortet får avsluta idag :) är väldigt trött och seg idag som sagt :)

 Många Kramar// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0