Tors, snart helg :)

Hej!
Var några dagar jag skrev här, men har haft prov och skit och har bloggat på min egna också ;)
Min dag har väl sett ut såhär:

  • Historiaprov (blä)
  • Engelska
  • Mat
  • KUHI
  • Idrott
  • Gitarrlektion
  • Cyklade hem
  • Åt middag
  • Spela piano
  • Sjungt
  • nu data

Ska snart ut och springa också ;) Sen måste jag öva på en stämma tills imorn med kören! Blir ju så himla hes när jag sjunger den! -.-.....
Imorron har man nationella prov i engelska också.. så himla jobbigt!
v. 20 vill jag inte ens prata om men gör det ändå..

Mån: Arkoarbete inlämnat, musikgehör prov
Tis: Fotoarbete inlämnat, nationella prov i matte
Ons: Ljudteknikprov, Vårkonsert på kvällen
Tors: Engelskaprov
Fre: inget

Känns som det kommer bli en jobbig vecka! Längtar verkligen INTE!
Men nu ska jag öva på min stämma och skriva på arkon, så ses!


min nya piercing :)

 Kram Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0