Tisdag och helt sjukt :P

Idag så har man varit i skolan även om man har haft dö ont i magen men de gick ändå.
Efter idrotten idag så lyckades man få en förlängning på sitt liv haha skrattade så jag fick tårar haha en av mina klasskompisar lyckades med att göra sönder hennes egna jeans när hon skulle ta på sig skon XD vissa dagar  skrattar man verkligen åt allt haha :) Sedan så lyckades hon att tappa väskan från matsalen också så ja man har haft en helt sjuk dag haha :P
Ikväll så blir de att åka ner till syrran och kolla på bigbrother eller speedway jag får se hehe :P
ska också läsa lite på uppsatspappret har nämligen nationela i uppsats inom Engelska de kommer gå åt helvete men  så får de gå tyvärr.
Imorgon annars så ska jag skriva de sedan ska jag och en klasskompis ut och gå i affärer+ fika lite hihi :P så de blir en härlig dag i morgon kan jag tänka mig hihi :) de jag vet att jag måste köpa imorgon är en BH haha :) behöver en ny till Drillen hehe, man har ju uppvisning om 1 vecka så de behövs kan jag ju säga hehe :) så den behövs både på måndagen när jag har uppvisning till en invigning till de nya demenscentrat här där jag bor, sen på lördag så är det KTH i Stockholm då ska man dansa Samba för hela glatta livet ;P



(Ingen bra bild menmen haha )

Usch för snön som kom från himlen idag. Var lite konstigt att se blå himel framför sig sedan så snöade det med sol hmm hahaha :P

Många pussar // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0