Kommer inte bli så mkt uppdaterande på ngn vecka..

Hej!
Var ett tag sen jag var här ;) Nästa vecka ass 20, kommer jag nog inte alls vara här, för har massa saker i skolan varje dag! Men jag lovar det kommer bli mer senare :) Som Sara också sa ;)

Idag är det fredag, och det är helg :) IDag hade man pianobeting eller tenta hehe vet inte XD men det gick bättre än vad jag trodde :) Gammelmormor satt där jämte mig :) Hon hjälpte mig så det gick så bra :) Vila i frid där uppe i himlen! Vi tänker på dig! <33

Jag har annars inte gjort så mkt, vi har spelat mycket kort i skolan iaf hehe :P Men det är bara kuligt :)
I helgen vet jag inte vad jag ska göra, blir massa plugg, måste göra arkon nu också.. Har prov i i princip varje dag.. men men..
På onsdag längtar jag :D! Iaf på eftermiddagen, det är vårkonsert :) Kommer bli så kuligt :) Så kommer väl inte hem förens vid 9 eller ngt.. men det är bara kul att vi har sånt :)
Nu är det inte heller långt kvar till sommarlovet! :)

Som sagt vi ses om två veckor då :) Kan bli ngt mer i helgen men får se :D!



Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0