Hejhej :)

Hej igen :) nu har de hänt lite sen förra helgen haha :D har haft en uppvisning här där jag bor vårblås och virvelvindar :D. de gick bra :) sedan var man i värnamo och körde på både konsert och samba :D och de gick också bra :)
Min äldsta syrra har varit här i helgen med sin fam, för min yngsta storasyster fylde 25 år igår :) så har firat  henne också :D

Idag har jag inte gjort mycket, gjort läxor, umgåtts med syskonen sedan så beställde jag en one pice dress :) vill ha den nu hiihi


Beställde den här :D så Nu väntar man på den hihi

Ska snart beställa hem mina (3st olika färger) Glow in Dark navelpiercing också :D
Sedan kan sommarlovet börja bra tycker jag hihi :)

Nu börjar mina bra veckor men ändå väldigt stressiga haha.
Denna veckan:
Mån
- skola, Träning 3 h, plugga inför prov
Tis- Skolan, plugga inför prov
Ons- Jobba , plugga inför prov
Tors- Ledig från jobb:D uppvisning Affärsracet, plugga inför prov
Fre- ledig från jobb :D uppvisning Gvd dagarna, ut och kolla vad som händer på kvällen + kolla marknad
Lör- Karnevalen dansa SAMBA :D, kvällen ha de sjukt härligt med vänner + syster
Sön - Plugga till prov om jag inte är för trött xD

Så ja de är en del haha

Många kramar // Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0