23 Maj

hej!!
Var ett tag sen jag skrev, kanske en vecka sen, men förra veckan hade jag verkligen jättemkt prov o massa!
I helgen har jag inte ens suttit vid datan som är helt ovanligt hehe
I lör hjälpte o flytta möbler för farmor skulle flytta och igår vr jag inte heller vid datan föör mamma åkte till stockholm, kommer inte hem förens tors.
Idag har det varit en seg dag :/ Haft två musikprov också och det känns i huvudet efter alla noter man läst..! Men hoppas det ändå blev bra :)
Joggade inte heller på hela förra veckan för hann inte för proven eller så regnade det jättemkt eller åskade, men imorn ska jag börja jogga igen ;)



Nu i helgen är ju gisledagarna och då ska jag se gratisartisterna :) Tänk snart slutar vi också!
Skönt med lov men kommer ju sakna vissa.. Snart stugan också :D Tjena vad jag läängtar!!!
Har fått sommarjobb med ;)
På onsdag är det firluftsdag och jag ska åka vattenskidor! Är väldigt nervös för det! Men hoppas det blir kul!
Nu ska jag lägga in en bild med fotouppgiften och sen göra klart fotoarbetet, blir väl o läsa svenskan med sen..
Hejdå så länge!



Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0