Söndag

Föra Veckan i Söndags så var jag i GBG med Gddc. vi var och spelade på Frölunda Tattoo. De gick väldigt bra för att vara första uppvisningen för många av våra tjejer som har börjat å drilla hos oss. För min var de en vanlig spelning :).
Veckan annars har varit lugn. Eller lugn och lugn haha har pluggat+ jobbat och sovit :).
Nu i helgen så hade jag marschträning på Lördagen var härligt att få göra något då :). Sedan åkte jag till Syrran för hon sålde av sina två kattungar så nu har hon sålt 3 av 4 :).
När jag kom hem igår så var brorsdottern här och vi skulle passa henne tills idag. Idag då vid tolv så låg jag och gossade med henne och vad hände då om att hon inte somnade på min mage lika dant hände igår kväll när jag kollade på tv. Men hon somnade pga hennes feber och hon har feber bara för hennes tänder är på väg.

Idag blir de att plugga till glossor. Sedan ska jag hälsa på mormor och äta. JAg bara måste se vem som åker ut ur Bigbrother ikväll alltså. Hoppas verkligen på att de är rätt person som åker.

Många kramar till er

 // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0