Lördag :)

hello! :)
Denna helgen har varit bra :) Eller den är ju inte slut än men igår såg jag ett band som heter Urban Chaos! De är verkligen jättebra! :D Kolla deras myspace ;)
Idag har jag varit i hillerstorp, eller nu ikväll ;) var lite mys och vi spelade kort ;) och såg film, han inte se så mkt för skulle hem :/
Nu ikväll när jag kom hem så har jag inte gjort så mkt, ätit lite, sett solsidan repris (åå imorn är sista avsnittet!) och nu datan.. på tv:n nu ser jag animal planet och det är allt om katter ;) de är så söta hiih :)
Imorron ska jag va med Sara =) Vi har tänkt de iaf ;) Måste läsa min dumma engelska bok också, har inte alls kommit långt! :O Det är alltid så att jag börjar i sista minuten...
men vet inte vad jag ska göra nu.. sees :)

 Kram Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0