Ledig imorn! :D

Hej!
Var ett tag sen båda bloggade nu ;) MEn så att sara hade lagt in :)
Jag har inte så mkt att säga så tänkte också visa lite kläder som jag skickat efter, för har tråkigt..
Idag hade man sovmorgon för hade ingen historia :D! För de med praktiken! Imorron är man ledig för har ingen historia för praktiken :D! kören är också inställd för de hiih :)):):)::))
Ska nog ta och baka något imorron :)

Just nu sitter jag och lyssnar på bra musik på sportify.. gör så man tänker på massa saker och vissa man saknar!! Har hållt på med slutarret i arko också :) Har kommit en bit nu hoppas det blir bra :)
Hade engelskaprov idag :) Hoppas det gick bra! Det kändes så iaf! Det var inte så svårt :)

Här är lite kläder som jag skickat efter som jag gillar jättemkt!!!! :D <3










Ville som sagt bara visa för jag tycker de är så fina :)
Snart ska jag skicka efter bikini (om jag hittar ngn och inte ångrar mig hela tiden) och strandklänning!
Dessa kläder kommer från ellos :)

 Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0