Jobbat+ städat hemma

Hejhej :)

Idag så hade man praktiken och ja de går som alltid första dagen i veckan de är lite seg startat men sedan så går de men en rässe fart hehe :). Blev en del gjort på jobbet iallafall och de är man ju glad över :). Skaddade mig  på en vagn idag med men de var bara att plåstra om mig så var de klart hihi.

När jag kom hem runt 13:30 så åt jag mat och sedan så satte jag igång med att puttsa mitt fönster+ datarummets fönster, sedan så damsög jag hela över våningen :), Och till råga på allt så när jag kom in i de rummet där jag ha mina kläder för att städa lite där då var de bara att börja ränsa ut alla julsaker så de kom upp till vinden så nu är dom på sin rättan plats och jag fick en jätte bra plats i mitt kläddrum :). Nu saknars de bara att mamma ska starta upp de stora akvariet så jag får ut de ur mitt klädrum också hihi:). Så efter de då kommer jag att ha stor yrta att både plarta håret på sedan ha mina GDDC kläder och mina egna hihi. De är smidigt när man inte har sina kläder på sitt rum kanjag ju säga :). hihi

Så jag vet iallafall att min mamma kommer att bli glad när hon kommer hem från jobbet :D.
Nu har jag bara kvar att tvätta lite också sedan har man gjort veckans syslor hihi :).
Undra hur de är att vara mamma och komma hem till ett halvt städat hus + slippa lägga upp julsakerna på vinden och sedan tvätta :) De är nog rätt härligt att vara mamma då i de läggerna hehe :P



Min söta katt när han var liten :) tänka sig haha detta kortat togs snart för 3 år sedan, de var när jag hade fått min systemkamera :)hehe han är så gullig :)



Ett kort jag tog på henne för att hon ska kunna nog upp till sin dröm :) De var en rolig kväll :)
Kommer upp mera kort på henne inom kort :)

 Kramar // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0