Fredag + helg

Hejhej :)

Idag så jobbade man var rikgit förvirrande kan jag ju säga. men de gick att jobba iallafall :).
Idag så noppade min älskade kusin mina ögonbryn och jag hade sköt mig hihi hade noppat lite själv :).
Fick gratis ostburgare med pommes hihi så gott :) smidigt också när kusin jobbar hihi ;P.
har gjort en kolapaj här hemma till imorn min bror fylde 27 i går så då tänkte vi fira honom lite imorn.
Imorn ska jag också ta massa kort på söta Marika :) de kommer bli en underbar helg :)

På söndag bär de av till Gbg för uppvisning på tatoo :) i frölunda ska bli roligt hoppas också på de bästa hihi :) nä imorn ska jag beställa min bikini hade jag tänkt mig också hihi :)



en bild jag tog :)



hihi :)



Den här bilden är fin alla tre bilder taget av mig :)

hoppas ni andra får en bra helg som jag kommer att få :)

 många Kramar //Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0