Värme :D

Äntligen är solen här igen hihi.
Idag så åkte man med syrran för hon skulle lämna blod. Sedan åkte vi hem till mamma för vi skulle åka och hämta Bella för att sedan dra vidare till Jönköping :). Där hittde jag två par skor som jag kommer att försöka ta kort på så snarrast hihi :D. Vi gick runt lite i Jönköping och ja man hittade mycket som man ville ha men man har inte råd med allt så jag fick bara de skorna + ett bord från Ikea :D ska nämligen köpa hem en bäddsoffa till mit rum så snart som möjligt. :D. där utav att jag köpte bordet för de var ändå på rea hihi :D.

När vi kom hem från Jönköping där de var 25+ grader hiihi så kom man hem i 30+ och ja de var bara att ta på sig bikinin och i poolen hos syrran  :D. Låg i poolen i ca 1 timme hihi.
Annars har man inte gjort mycket idag. Ska nog gå och lägga mig tidigt eller något idag haha nä jag vet inte men är helt slut i huvudet :D.

Hittar inte någon passande bild idag.

Ja just det hihi Filmen vi såg på myskvällen var Letter's to Juliet och den var så bra :) vill gärna se om den hihi :D så den fick en 10 av 10 hihi :D
Många kramar // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0