Varit med Sara :)

Hej alla söta!

Idag så var jag och sara :) Vi har åkt inlines och suttit ute i solen och prata o spelat kort :P tyvärr blev de inga kort idag för sara var så solbränd ;)
hehe Jag har blivit solbränd på bara höger arm hehe :P ser lite kul ut och har två streck på armen ;) hehe ser ut som jag har ett vitt linne på mig med på ryggen x) snyggt! ;P
När jag kom hem vid kvart i 7 ca så gjorde jag blodkorv! mm det är såå gott :D!
Sen har jag spelat in en ny låt också :) Snart så ska jag köpa en ministudio! läängtar! :)
Annars vet jag inte vad jag mer ska säga, jo lycka till imorn i anderstorp :)!

Här kommer lite skuggbilder ;)










hehe det får räcka men nu vet jag inte vad jag ska göra!

 Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0