snart bär de av :D

Snart så bär de av till stugan hihi de börja kännas hhiihi man längtar som bara den :D.
Nu vill jag att de ska bli morgondagen för då ska jag iväg och köpa nya skor, sedan så kan de gärna bli Fredag kväll. För man åker ju på lördag morgon mot stugan hihi :D.

Idag har de varit fint väder hihi, målade en vägg hos min syster idag tack vare att de ska försöka bygga upp kattgården snart så därför var den väggen tvungen att bli klar nu hihi :D och de är den hihi.
Efter att vi hade målat så städade vi poolen de var kallt haha.
Sedan åkte vi runt lite och köpte på oss lite saker till stugan också haha under den tiden så lyckades jag tappa min kula på min navelpiercing så nu har jag ingen kula till de finna navelsmycket :(.
Ikväll vet jag inte vad som kommer att hända de får man se hihi :D hoppas på något roligt hiihi.
vad ska ni hitta på??



Många kramar

 Kram // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0