Har varit på trav

Igår så satte man upp poolen hos syrran :D Så ja på kvällen åkte man upp till Mjölby och var där under hela kvällen och natten till idag för idag så var de stora V75an på travet och syrrans sambo spelar på de. Jag hängde med så att syrran hade någon att prata med hihi.
Hade iallafall bra väder ca 33 grader i solen så satt i solen från 11-17 så ja jag har lyckats att bränna mig bra nu haha :) ser ganska rolig ut för har haft på mig bikinibh + ett par short och ja på benen ser de lite väl dumt ut men de ska man försöka jämna ut när sommarlovet börjar :) för nu får jag ta de lugnt med att sola hihi :D

Min Onepice dress kom igår också så är sjukt glad över att ha fort den :). Den var riktigt gossig att ha på sig på kvällen hihi :)


Ingen bra bild men ja lite av min nya dress hihi :)

Jag ska försöka få in mina nya bilder på naturen också hihi :) hoppas på att jag få in dom snart haha ;)
på Fredag får man Lov så himla gött :D

 Kramar // Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0