27 juni

Hej!
Idag har det varit jättefint väder :)
Jag ställde klockan på 7 men gick inte upp förens halv 9 heh skulle hämta en sak på ica innan det skulle skickas iväg ;)
Sen följde jag med till värnamo för mamma o min lillebror skulle dit ;)
Sen gjorde vi mat, efter det så handlade vi.
Senare vid 6 ca så cyklade jag o simmade ;) vet inte riktigt hur långt det blev men en del längder iaf ;)
Det har varit skönt ute idag iaf, väldigt varmt! Hade velat bada ute!! Hoppas det blir imorn :)

På fredag så ska jag o Sara baka till stugan ;) Vi åker ju tidigt på lör :P
Kommer nog bli en bra vecka :)

Tänkte jag skulle snart se på film ;) Ska inte lägga mig försent idag för ska hjälpa att baka imorn på morgonen ;)
Men ska kolla lite data mer nu, men hoppas alla har en bra sommar ;)


åå just nu funkar det inte att ladda upp bild..

 Kramar Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0