2 juni!!!

Tjena!
Redan juni!! Tjena vad tiden går fort!
Nu kan man säga att vi har som ett litet minilov innan sommaren :) Är ledig nu ons - mån :) hihi :)
Snart slutar vi! Är lite tråkigt men ändå skönt..! :')
Idag har jag inte gjort så mkt.. Handlat, sett film, ska snart ut o springa hade jag tänkt ;) Annars nu sitter jag vid datan ;)
åå det är inte långt kvar till stugan nu :D! ihihh



I tis så skulle vi egentligen ha foto, jag gick dit och vi skulle jobba med våra portfolio men allt verkar ha ändrats sig nu och jag har ju hållt på med detta ett halvår ca! Om jag inte får VG då blir jag verkligen sur :@! Bara för jag kanske inte har gjort rätt. men iaf jag lämnade in det och slutade sen :D! Nice eller vad :D!
TRor det var i tis så hämtade jag min klänning till avslutningen :) Jag kommer lägga upp bild sen nästa vvecka efter skolavslutnigen hur jag såg ut :) riktigt nice asså :P
I helgen ska jag inte göra mkt.. Måste göra matte också.. på mån ska jag nog till gnosjö ;)

Men ska nog springa snart men väntar en timme annars får jag håll :P

 Kram Angelica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0