Snart klar :)

Snart så har man sommarjobbat klart och de känns bra kan jag säga hihi två dagar kvar sen åker man ju tillbaka ditt när man har börjat 3an igen. Känner mig jätte trött nu för tiden jag vet inte värför men usch känns de som. Annars idag så jobbade jag mellan 06:00 - 15:00 efter de så har brors dottern varit här o bror med för han fixade med diskmaskinen :). O snart så ska jag sova för de känns som de kommer bli en lång dag imorgon på jobbet. Men jag kommer nog att somna snabbt ändå hahaha :D.

Älskar än så länge min nya dator iallafall hihi :D. Så än så länge är den värd sina pengar jag la ut på den hihi.
 



Jag får ursäkta mina väldigt ljusa kort men de är ändå kort på min nya dator hihi :D. En HP och jag är som sagt nöjd med den hihi :D.

 Vad har ni andra gjort idag? :)

 Många kramar till er :) // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0