ska bli gott med helg

Nu har jag verkligen längtat efter helgen :).
Dessa 3 veckorna har gått väldigt snabbt att jobba men jag tycker de är gott att vara ledig nu innan man åker iväg till utlandet sedan innan skolan börjar också. :).
Idag vet jag inte vad som kommer att hända :). Jobbade fram till kvart i 12 sedan har jag lyckats somna med datorn i sängen xD.

Imorgon eller söndag tror jag att de ska bli ett helröj inne på mitt rum + i min garderob för de behövs :). märks nu att man inte var hemma 1 vecka sedan att man har jobbat 3 veckor så ja man känner att de är nog ändå ett måste i detta fallet ihhihi :).

Ikväll så ska jag avnjuta den med en film, sedan ska jag bara försöka ta hand om mig själv allså fixa mig lite som man alltid gör lite extra ibland hihi :D. Hade varit gott med naturgodis ikväll med:). ja , jag får se om man kommer så långt så man hinner köpa något hihi :D.



Ingen bra bild. men den togs nere på skreastrand :) någon kväll där haha :D

 Kramar // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0