Var med Angelica idag

Haaha idag så har jag varit med Angelica har inte haft tråkigt iallafall vi har skrattat så man har fått ont i magen flera gånger :) haha. Första gången var när vi stog och väntade på Angelicas mamma för så såg vi en bil som skulle ta sig upp för en bake och ja den bilen fick ta satts 3 gånger innan den kom upp för den gled ner nästan varje gång. Så det var ett härligt skratt där.
Vi har bowlat idag också för Angelicas lillebror hade barnkalas så då sa vi att vi också kunde bowla. Det roliga där var att Jag och Angelica fick Bowla gratis haha så hennes mamma trodde att vi hade flörtat med den som hade bowlinghallen och de hade vi inte kan vi verkligen SÄGA haha.
När vi hade åkt hem till Angelica så kliver vi ur bilen och ja då blev Angelica jätte rädd så hon hoppade upp i luften pga att hennes mamma lyckades trycka på tutarn haha så ja man har haft sig flera goda skratt xD.



En tårta jag gjorde till min äldsta stora syster på hennes och hennes mans bröllopsdag.
Den var jätte god kan jag bara till lägga :)

Så under kvällen har jag inte gjort mycket åkte och handlade, ätit hamburgare och kollat på tv. :) blir nog en film under kvällen också. Imorgon ingen skola men där emot ska jag försöka plugga hemma.
Sedan har man träning på kvällen härligt :)

 Värma Kramar // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0