Tisdag nu!

Idag så är det den 25e och en Tisdag härligt med den 25e tack vare lön hehe jag har jobbat lite extra :).
Sedan tråkigt att det bara är Tisdag än. vill ha helg nu är trött och seg hela tiden kan nog bero på vädret en hel del tror jag. Idag iallafall så har jag haft skola med massa lektioner och så har jag sprungit runt för lite praktikbusskort och så tänkte jag att freriepraktikpapprerna kanske hade kommit ut men nej det hade dom inte
 :( så det blir att vänta lite till innan jag kan skriva på ett sånt papper och kanske hoppas på det bästa så jag kanske får lite pengar iallafall i sommar hade ju varit roligt :). När jag kom hem då var de till att fixa mat snabbt sedan iväg och fixa trådlösa mikrofoner till mit singstar sedan så ta ut pengar till dvd skivor som jag hade beställt hem. Sedan passade jag på att Beställa hem en strandklänning och hoppas på att den kommer att passa :).

Ja Idag så börjar jag att spara inför sommarens aktivitet alltså att hyra stuga och ska försöka få lite ut över så det kanske bli lite mer pengar så man kan handla lite annat också :).

Praktiken imon igen. Vad man känner nu så vill man inte alls jobba men så fort som man är där så går tiden rätt så snabbt iallafall. Men imon så har redan halva veckan gått tänka sig hehe :) men det är ju imon :D



Som sagt är fint med klippor och massa sol och värme :) har satt jag bakom kameran i linne och shorts :) var riktigt skönt :) kort taget föra sommaren.

Ni alla få ha det bra

 Kramar // Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0