Lite kuliga bilder :)

Idag slutade jag halv1 men åkte inte hem för ens 1 ca ;)
Idag fyller min lillebror 10 år! GRATTIS!
Vi ska nog äta tacos sen :) och glass! Var inne och köpte laktosfri glass på konsum :)
Idag får man reda på resultatet av iDream :) Den talangtävlingen jag sökt till :) hihi just nu ligger jag tvåa!
Just nu sitter jag vid mitt piano och övar inför ensamblen som är nästa vecka kan faktiskt inte det riktigt..
Ska göra matte efter jag skrivit här så detta blir inte ett så långt inlägg ;)
Tänkte jag skulle lägga ut lite naturbilder jag tagit, alltså från i höstas med :) 3 höst och 3 vinter :) Senare när våren börjat komma ska jag ta vårbilder för  det är en sak till skolan jag gör :)
Tänkte visa lite bilder på när jag och Sara haft kul när vi tagit höst och vinter bilder :) Vi ska ta vårbilder med sen :)

Aja men här kommer lite bilder :)


vinter10


vinter10


vinter10


höst10


höst10


höst10


2 bilder av höst och vinterbilder med mig och Sara :)


Angelica


Sara


Angelica


Sara

 Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0