Kalas :P


Mimmie

Idag så har man varit på badkalas hehe, min lillebror har haft de för det var inte längesen han fyllde år ;)
När vi kom hem sen så kom mormor :) Vi fick lite sena julklappar och hon var bara här över dagen :P
Sen har man kollat på sina val man ska göra, tog ju 18 år innan man fattade haha XD

Just nu sitter jag bara här vid datan och min tv funkar inte så stöörande! Men pratar ju med sara så har inte tråkigt iaf :)
Mimmie ligger i mitt knä och spinner med hihi :) När hon inte ligger i mitt knä går hon runt och jamar, hon är så sööt hehe :)

Imorron så ska min lillebror ha bowlingkalas.. mkt kalas... Ska va med Sara med innan och vi ska med bowla hihi så kuligt :)
Nuu blir det väl bara att sitta här.. vet inte riktigt vad jag ska göra men prata ju med Sara :)

Ha det bra!

Kram Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0