Jobbat

Onsdag och första praktikdagen för denna veckan hehe :) gick väldigt fort idag kändes som om man inte hann med något haha :) men jag gjorde där emot jätte mycket haha. efter jobbet när jag kom hem så la jag mig i sängen och kollade på film :) så det blev Centery Stage Turn It Up :) den är hur bra som hälls om man gillar Dansfilmer och att kolla på ballet med in slag av street dance :).
Har ätit kycklingrulle idag sedan efterrätt en kolaboll mm så gott hehe :)

På jobbet idag så fick jag förfrågan om jag vill testa på att jobba i butiken och självklart var mitt svar :).
Så jag får se om de blir sommarjobb eller om de blir helgjobb eller båda vem vet :) men sedan ska man ju inte heller tro för mycket. Men det är ju goda nyheter så ja. men man ska ju inte tro för mycket som sagt. :)



Den klänningen är på väg till mig :). en Standklänning som jag har beställt från Bubbelroom (stavning). Så jag hoppas jag blir lika glad när jag ser den när jag får på mig den eller få den i händerna. Jag tycker den är fin :).

Hoppas ni alla har en bra dag idag. :)

 Kramar // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0