Hihi

Idag har man jobbat och på jobbet har det varit en typisk torsdag alltså mycket olyker, som exempel jag rev en hel vagn med tekakor men som tur är var dom färdigbakta så jag rev det innan de kom in i frysen. Sedan så hände massa andra saker. hehe xD.

Bernt konditori har så goda kakor och massa olika blandade saker och makorna är dö goda hehe.
Jag kanske tycker så pga att jag jobbar där men det tror jag inte för jag åt massa olika saker där i från innan jag började jobba och då var de gott att äta där också:).

Idag så ska jag inte göra så mycket. Sitter nere hos syrran och sover känns det som haha :)

Angelica ja vi får ha klänninga på oss tillsammans när vi är på stranden i sommar :)

blir ingen bild idag i med att jag sitter nere hos syrran :D

 Kramar // Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0