Helg!

Nu är det äntligen helg! Fast ändå så ska man ha fullt upp nästan!
Det är bara idag man kan ta det lite lugnt, ska se let´s dance sen :)
Imorron ska min lillebror ha badkalas ;) och på sön ska han ha bowlingkalas hehe mycket kalas!
På måndag så kanske man ska hitta på något med klassen :D! Om inte det blir så ska jag va med Sara :)

Tittar på massa sommarkläder :D! Bikini och klänningar hehe gissa om man längtar till sommaren!! Jag och sara har lite planer hiih :)
Lyssnar på min EMD skiva den nya rewind hehe för tredje gången idag :) den är så himla bra :) ihih
Men ska nog se om jag hittar något att äta börjar bli hungrig :)


denna bikinin ska jag nog köpa :)

 Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0