Hej igen!

Hej igen!
Eftersom Sara skrev ett inlägg lite om sig själv så tänkte jag att jag med skulle göra det ;) bara nu i början så ni vet vilka vi är och så :)

Jag heter då Angelica och går andra året på gislaveds gymnasium på estet inriktat till musik :) Älskar verkligen musik! Min dröm är attt bli artist och att få skriva egna låtar och ge ut, och spela in skiva och få stå på scen!
På fritiden gillar jag att fotografera, älskar djur, jag tecknar, syr, ja jag har rätt många intressen men musiken är verkligen störst!
Jag tycker det är så kul att dansa! Efter vi hade ett nummer i kyrkan med lucian har jag tyckt det varit verkligen suuperkul! Men som val nästa år så ska jag välja dans :)
Jag sa ju att jag älskar djur :) Jag har 7 katter kan man säga men 3 har försvunnit :( och 3 fåglar med :)
Men hinner inte skriva mer nu, jag skriver imorn!

Puss & Kram //Angelica


Av: Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0