hej

HEJ !
Nu har jag inte varit inne på ett tag blir lätt så när jag jobbat och så, blir nämligen så himla trött om dagarna.
Men igår började helgen efter jobbet så på kvällen åkte man till syrran och då blev det duscha och då la jag inpackning i håret och hoppade in i bastun gud så härligt det var att få basta :). Sedan hade jag ansiktsmask så jag och min syrra hade en riktig tjejkväll igår :). Så när man hade bastat och allt så gick vi och satte oss vid tv och kollade på Let's dance sedan åt vi semla:).
Jag lyckades att somna innan let's dance var slut så jag vaknade upp när time out var så jag gick och la mig på en gång sedan :).

Idag har dagen varit lugn :) ska sova hos syrran inatt också :) så nu under kvällen så var det bad dax för katterna i hennes hus :). hehe



Ett kort på HubbaBubba hos syrran :)

Imon så ska jag vara med Angelica :) ska bli så roligt :).

 Kram på er alla söta // Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0