Utbildningsmässa :)

Hej!
Var några dagar sen jag skrev men dessas dagarna haar verkligen varit superbra! ååh så glad jag är nu :D!
I tisdags så var det idrottsdag och då åkte jag och några i klassen till isaberg det var verkligen skitkul! Jag lärde mig åka skidor! hiihi tack ni som lärde mig ;) Det var inte så jättesvårt sen det var verkligen jättekul även om det var lite otur och ramla ibland ;)
Igår kan man inte säga det var en så bra dag.. ledsam dag hmm.... blä på den!
Idag var det utbildningsmässa det har verkligen varit jättekul! Vi började städa i klassrummet där ensamblarna skulle spela och satte upp instrumentet på skolgatan :) För vi skulle ju spela där sen :) Vi tre ca så gick vi till en pizzria som hette något konstigt hehe lida vida eller viva la vida hehe kommer inte ihåg xD Men då köpte man en räksallad för kan inte äta pizza känns som jag får feber då, helt konstigt! Vi gick sen tbx till skolan och då började soundchekingen och tiden gick rätt fort och sen började vi spela med ensamblerna :)
Efter de spelade ESMK09 på skogatan och sen skyndade vi oss ner till gisleparken för där hade treorna någon show som verkligen var superkul och bra! :D nu har man sportlov :D! Hoppas man kommer träffa klassen på lovet :) hihih

Har det bra alla KRAMIS!
(Har inga bilder)

 Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0