Lördag/ Hemma

I Torsdags så var man då på Gekås och de jag köpte var ett gult brottalinne och en pincet plus godis så de blev 64 Kr :) Billigt hahaha, har aldrig handlat så billigt.

Igår så hade systerdotter 39 graders feber, Så då var hon hemma från skolan. De var också stora städdagen hos syrran så de var bara att hjälpa till med det hihi. Efter städningen gick vi ut i de finna vädret med sol och -2 grader ute och handlade godis till kvällen. Fick passa barnen en stund på kvällen när syrran och hennes man åkte in till stan för att fixa lite saker sedan kom dom hem med Bettans mat hihi de är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gott att äta där.
Sedan så blev de en barn film då innan barnen skulle sova ''Hur dum är jag'' eller något sånt hette den.
sedan blev de en till film som hete The Grit tror jag den kommer snart på bio. De var någon Westen film den gick att kolla på men ingen sån som jag skulle kunna se flera gånger om. Den var nämligen lång dragen haha.

Idag så vaknar man av att syrran säger att mamma, pappa och brorsdottern är på väg ner haha. Så de var att kliva upp och precis när man hade klivit upp så kommer så klart grannen in och ska låna en sak och jag kommer och går med morgon frissan och ja är allmänt trött haha. var lite roligt den stunden haha för han skrattade åt mig haha.
Sedan kom då mamma och alla. undertiden så sprang då grannen in och ut haha.
Åt mat, och efterrätt, sedan så la jag alla mina saker i brors bil och så åkte vi hem.
Nu är man då hemma och jag ligger i min LÄNGTADE säng :). Här i sängen så pluggar man och chattar med Angelica och jag håller med henne i inlägget nedan att Jag längtar också sååååååååååååååååå himla mycket efter sommaren bara för att allt är klart med stugan alltså vilken dag vi ska vara där nere och alla är som sagt bokat och klart hihi de ska bli så himla roligt så de finns inga bra ord till hur roligt de är :).



En bild jag tog i Veckan och jag bara älskar den :)

  många kramar till er alla // Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0