Hej hej! Det var längesen!



Det var ett tag sen jag skrev, både jag o sara ;)
Snart en vecka sen! hehe oj har inte orkat eller hunnit :P
Fast det har ändå inte hänt så mkt i veckan, bara skola..
Just de i måndags :) Då hade vi klassmys kan man säga ;) Vi åkte pulka här i gislaved och åt plättar, glass, gräädde o sylt och kakor sen eefter :) Det måste göras om!
På tisdag är det idrottsdag :) Ska åka skidor då hihi undrar hur det kommer gå! haha har aldrig åkt skidor xD
men får väl hoppas på att det kommer gå bra :P Kommer iaf vara nervös :P
Imorron fyller mamma år och då kommer lite släkt och vi ska äta smörgåstårta :) SLutar halv 1 med :D!

Just nu håller jag på att försöka skriva en låt men det går inte så bra.. helt konstigt det går inte att skriva!!!
Vad kan den handla om? Det hjälper ändå inte så mkt om man säger vad den ska handla om för det måste komma av sig själv.. får väl göra tråkig historia istället som är till imorn.. :(

Nu ska jag både ha gitarr o sång på samma, fast jag spelar ändå piano :)
Men nu har jag skrivit lite, hehe var ju ett tag sen :)
Jag gissar på att det kommer ett inlägg från Sara med ikväll kanske :) En gång så skrev vi och det var 3 minuters mellan och vi hade inte äns pratat innan hehe :)
Nu ligger jag på 7:e plats i iDream! :) Så fortsätt rösta! sms:a YMG Angela till 72550 (5kr/sms)
TACK!!

(har inga nya bilder just nu)

 Kram Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0